Sipariş Takibi
Üyeliğinizle verdiğiniz siparişlerinizde hesabınıza giriş yapıp Hesabım > Sipariş Geçmişi bölümünden siparişinizle ilgili bilgilere ulaşabilir ve siparişiniz kargoya verildiyse kargonuzu takip edebilirsiniz. Üye olmadan verdiğiniz siparişlerinizde ise ana sayfamızda yer alan ‘Sipariş Takibi’ bölümüne tıklayarak siparişinizin durumunu görebilir ve siparişiniz kargoya verildiyse kargonuzu takip edebilirsiniz.
Sipariş Ve Kargo
Siparişiniz, satın alma işleminiz gerçekleştikten sonra, siparişinizin işlem sırasına göre 2-5 iş günü içerisinde, sipariş aşamasında belirttiğiniz kargo şirketine teslim etmektedir.
Siparişinizin kargo’ya verildiği gün içerisinde tarafınıza elektronik posta ve SMS ile kargo takip numaranız gönderilecektir. Kargo takip numaranız aracılığı ile kargonuzun nerede olduğunu sorgulayabilirsiniz.
Siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra kargonun teslim süresi 1 – 5 iş günüdür. Mobil bölgelerde teslim süresinin biraz daha uzun olabileceğini lütfen dikkate alınız. Resmi tatil ve bayram dönemlerinde kargo firmaları çalışmadığı için teslimatınız ilk iş günü içerisinde yapılacaktır.
Kampanya dönemimizde siparişinizin teslim süresi farklılık gösterebilir. Ürünlerimize gösterdiğiniz yoğun ilgiye teşekkür ederiz.
Değişim Ve İade
Online satın alınan ürünü nasıl değişim veya iade edebilirim?
• Değişim ve iade yapmak için siparişinizin teslim alınmasından itibaren 14 iş günüdür.
• Değişim amaçlı mağazalarımıza uğrayabilir ya da bize gönderimini sağlayabilirsiniz. İade ve değişim ürünlerinizi Yurtiçi kargo ile gönderebilirsiniz.
• Ürünlerin fiyat etiketlerinin yıpranmamış ve ürünlerin kullanılmamış olması gerektiğini unutmayın.
• Bazı ürünler hijyen nedeniyle değiştirilemez veya iade edilemez; alt iç çamaşırı, külotlu korse ve külotlu çorap vb.
• Kişiselleştirdiğiniz veya tadilat yaptırdığınız ürünler, yalnızca size özel üretildiği ve tekrar satışa sunulamayacağı için değiştirilemez veya iade edilemez.
• Hediye Kartı ile satın alınan ürünler yalnızca başka ürünlerle değiştirilebilir, iade kabul edilmez.
Mağazalarımızdan Değişim
• Dijital formatta satın alma fişi ile birlikte herhangi bir mağazamıza gidip değişimini gerçekleştirebilirsiniz.
• Mağazalarımızda iade yapılamamaktadır.
Online Değişim ve İade
• Değişim yapmak istediğiniz ürünün bedeninde kararsız kaldıysanız internet sitemizde bulunan beden tablosundan yararlanabilir ya da bizlerle iletişime geçebilirsiniz.
• Ürünleri Yurtiçi kargo ile gönderebilirsiniz.
• Değişim ya da iade edeceğiniz ürünü sipariş ile birlikte gelen iade / değişim formunda belirtmenizi önemle rica ederiz.
İade veya Değişim Sürecini Nasıl Takip Edebilirim?
• Gönderinizin depolarımıza ulaşması birkaç gün sürebilir. Ürünlerin değişimi durumunda, talep ettiğiniz yeni ürün tarafınıza gönderdiğimizde bilgilendirme maili veya sms iletilecektir.
• Ürünlerin iadesi durumunda, teslim edilen ürün incelendikten sonra iade işlemine alınıp 1-10 iş günü içerisinde işlem yapmış olduğunuz karta iadesi yapılmaktadır.
• Son iade tarihi geçtiyse ve hala geri ödemenizi almadıysanız, Müşteri Hizmetleri ekibimizle iletişime geçin. Havale ile ödeme yaptıysanız, banka bilgilerinize ihtiyacımız olacağını unutmayın.
İade ve değişim formunun dijital versiyonunu aşağıdaya tıklayarak indirebilirsiniz.
Sipariş İptali
Sipariş iptal işlemleri; sipariş ‘oluşturuldu’ ya da ‘başladı’ statüsünde ise yapılabilecektir. Siparişinizi iptal etmek isterseniz, +90 212 219 90 40 numaralı hattan ya da info@glingerie.com.tr mail adresimizden bizlere ulaşabilir ve destek alabilirsiniz.